2009年9月20日日曜日

顧客へのお詫び-納品に関して-2

Original Text:
誠に申し訳なく、深くお詫び申し上げます。

Modified Text:
私たちは、その件について深くお詫びします。


Excite翻訳: @nifty翻訳:
We apologize deeply for the matter.
私たちは深くその件を謝ります。

Babel Fish:
We apologize deeply concerning the case.
私達は場合に関して深く謝る。

Google翻訳:
We apologize for the matter.
我々はこの問題を深くお詫び申し上げます。

Yahoo!翻訳:
We are very sorry for the matter.
問題は非常に残念です。

OCN翻訳:
We'll apologize deeply about the matter.
私達は問題について深く謝ります。

Bing Translator:
We are about the matter deeply inconvenience the.
私たちはその問題について深く不便ですが。

Livedoor:
We apologize deeply about the affair.
私たちは、事柄に関して深く謝罪します。


Comment:
Excite & @nifty, Google, and Yahoo! express the original meaning with correct grammar.
BabelFish and Livedoor also show the meaning.

0 件のコメント: