2009年9月20日日曜日

取引先へのお詫び-欠陥商品-2

Original Text:
早速、原因を調査いたしましたところ、縫製の過程で問題が生じたことが判明いたしました。

Modified Text:
私たちがすぐに原因を調査をした時、私たちは、縫製の過程において問題が発生したことを見つけました。


Excite翻訳: @nifty翻訳:
When we investigated the cause at once, we found the problem occurring by the process of needlework.
すぐに原因を調査したとき、私たちは、針仕事の工程で起こることにおける問題を見つけました。

Babel Fish:
We directly cause when investigating, as for us, found the fact that problem occurs in the process of sewing.
、私達に関しては調査するにより直接、見つけた問題が縫うことの過程において起こるという事実をいつ引き起こす。

Google翻訳:
When investigating the cause that we now, and we found a problem that occurs in the process of sewing.
ときは、今、私たちは、縫製の過程で発生する問題が見つかったの原因を調べている。

Yahoo!翻訳:
When we investigated a cause immediately, we found that a problem occurred in a process of the sewing.
我々がすぐに原因を調査したとき、我々は問題が裁縫のプロセスで起こるとわかりました。

OCN翻訳:
We, immediately, the cause, when investigating, we found that a problem occurred in the process of the sewing.
即時と 私達 原因 調査する時には、私達は、裁縫中に問題が起こると気付きました。

Bing Translator:
We immediately cause investigation when the we found that the problem occurs in the process of the sewing.
私たちは、問題を検出すると直ちに調査を引き起こす、裁縫の過程で発生します。

Livedoor:
When we investigated a cause immediately, we found that the problem occurred in the processes of sewing.
原因を直ちに調査した時、私たちはその問題が裁縫の過程で生じることを知りました。


Comment:
Except indefinite/definite articles, Yahoo! produce a good translation.

0 件のコメント: