2009年9月21日月曜日

通知-ホームページの開設-1

Original Text:
さて、弊社では、このたびインターネットにホームページを開設する運びとなりました。

Modified Text:
弊社は、このたびインターネットに私たちのホームページを開設しました。


Excite翻訳: @nifty翻訳:
Our company established our homepage in the Internet this time.
弊社は、今回、私たちのホームページをインターネットに確立しました。

Babel Fish:
Our company this each time established our home pages in Internet.
私達の会社はインターネットにこれいつも私達のホームページを確立した。

Google翻訳:
We opened an Internet homepage to this time we.
我々は、この時間を私たちがインターネットのホームページをオープンしました。

Yahoo!翻訳:
This time we established our homepage in the Internet.
今度は、我々はインターネットで我々のホームページを確立しました。

OCN翻訳:
We established our home page in the internet this time.
私達はこの時インターネットの私達のホームページを設立しました。

Bing Translator:
We have this time to the Internet to our opened.
私たちこの時間をインターネットに開かれた私たちがあります。

Livedoor:
Our company opened our homepage on the Internet lately.
私たちの会社は、最近インターネット上の私たちのホームページを開きました。


Comment:
Livedoor's translation is good.

0 件のコメント: